maandag 21 oktober 2013

Green Smoke gekozen tot beste sigaret

Volgens de lezers van populaire elektronische sigaretten blog esigaret.com is Green Smoke de meest populaire e-sigaret op dit moment. Bij een peiling koos bijna de helft voor dit groene merk.

Green smoke is al jaren een bekende en erkende speler op de markt. Ze heeft al heel veel betekend voor de ontwikkeling van het elektronisch roken. Door green smoken hebben momenteel haast alle e-sigaretten een cartomizer.

Persoonlijk rook ik ook Green Smoke, afgewisseld met V2 Vapor Couture. Maar bij green smoke voel ik me ook beter bij. Vapor Couture erook ik als in uit ga. Ik wil er dan heel graal heel knap uitzien en die fashion e-sigaret geeft me toch extra waarde. Doch voor dagelijks gebruik kan enkel Green smoke me zoveel voldoening geven.

1 opmerking: